Monday, November 22, 2010

Rancang Jangan Tak Rancang



Ambil langkah melindungi gaji anda terlebih dahulu, tiada gunanya jika anda merancang persaraan, pendidikan, pergi melancong, rumah besar, kereta besar JIKA anda tidak membuat perancangan melindungi gaji anda terlebih dahulu. Kerana jika gaji anda terjejas, semua perancangan anda yang lain turut terjejas.



Maka dengan itu, simpan 10% gaji anda ditempat yang BETUL DAN TEPAT yang dapat memberikan manfaat kewangan berganda kepada anda. Simpan 10% gaji/sebulan, yang dapat melindungi dan membekalkan 100% dari gaji anda kepada keluarga selama 20 – 30 tahun, sekiranya anda tidak mampu lagi bekerja akibat meninggal dunia / lumpuh kekal.

Ya! Saya setuju dan saya sedar saya perlu mengambil langkah awal untuk melindungi gaji saya terlebih dahulu.
ANDA BAGAIMANA????

Hubungi saya untuk membantu anda.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...